REGULAMIN ZWROTÓW I WYMIANY TOWARÓW
I. Postanowienia ogólne.
§ 1
W niniejszym regulaminie zwrotów i wymian towarów w SKLEP ZABAWKOWY Kamil Wondek 55-200 Oława, Rynek 13, zwanym dalej „Regulaminem”, pod poniższymi pojęciami należy rozmieć:
a. Konsument – osoba zdefiniowana w art. 221 Kodeksu Cywilnego,
b. Towary – produkty zakupione w Sklepie Zabawkowym,
c. Data Sprzedaży – data wskazana w paragonie fiskalnym lub fakturze VAT jako data sprzedaży Towaru,
d. Kupony Prezentowe –bony towarowe, wydawane na okaziciela, uprawniający konsumenta do realizacji w Sklepie Zabawkowym.
§ 2
1. Regulamin określa warunki zwrotów i wymian towarów nabytych w Sklepie Zabawkowym.
2. Regulamin dostępny jest w: SKLEP ZABAWKOWY Kamil Wondek 55-200 Oława, Rynek 13
§ 3
Zasady opisane w Regulaminie nie ograniczają uprawnień Konsumenta z tytułu rękojmi za wady rzeczy sprzedanej, przysługujących na podstawie obowiązujących przepisów prawa, lub z tytułu gwarancji – w przypadku Towarów objętych gwarancją jakości.
II. Zasady zwrotu i wymiany Towarów.
§ 4
1. Konsument ma prawo do zwrotu lub wymiany Towaru w terminach:
Zwrot – wyłącznie w dniu sprzedaży
Wymiana – 14 dni od Daty Sprzedaży.
2. Zwrotu lub wymiany Towaru można dokonać wyłącznie w sklepie w którym dokonano zakupu Towaru.
§ 5
Konsument nie może dokonać zwrotu lub wymiany Towaru bez spełnienia następujących warunków:
a. Konsument posiada dowód zakupu Towaru
b. Towar nie nosi śladów użytkowania ani żadnych uszkodzeń,
c. jeżeli Towar znajdował się w fabrycznym opakowaniu, powinien zostać zwrócony w tym samym, i niezniszczonym opakowaniu,
§ 6
Konsument może dokonać wymiany Towaru na inny w tej samej lub wyższej cenie. W przypadku wymiany na Towar w wyższej cenie, warunkiem wymiany jest dopłata różnicy ceny pomiędzy Towarem wymienianym a towarem, na który ma nastąpić wymiana.
III. Uwagi i skargi.
§ 8
1. Wszelkie uwagi i skargi dotyczące stosowania Regulaminu mogą być składane bezpośrednio w Sklepie Zabawkowym, w godzinach otwarcia.
2. W uwagach lub skardze należy podać dane kontaktowe zgłaszającego, umożliwiające udzielenie odpowiedzi, oraz opis zdarzenia będącego podstawą skargi.
3. Odpowiedź na skargę zostanie udzielona w terminie 14 dni od daty otrzymania skargi.
IV. Postanowienia końcowe.
§ 9
Regulamin wchodzi w życie dnia 02.11.2017 r.